Mat och bak

Bakat impulsbröd....jo det blev gott, kalljäst men lite platt...ena brödet försvann i ett nafs och andra tar vi till frulle....kul att imrovisera.... barnen ska få skriva en lista med maträtter de önskar , perfekt för mig när jag ska ha middagsideer, ibland står det liksom bara still.... Idag lagade jag köttfärsbiffar med vitlök och ost, de var jättegoda. I morgon vette tusan vad jag ska laga, har du några ideer? Jag skulle vilja hitta ett nyttigare recept på glutenfritt bröd som faktiskt är gott och är utan nötter. Jag upplever att de flesta glutenfria bröden blir så mycket sockerinehållsrika. Vilken sallad ska jag göra, jag börjar vara less på att ha gurka, tomat, ect i olika skålar för att kidzen ska äta, vill ha en bra sallad som håller några dagar som INTE är pizza eller veckosallad. Jo jag vet googla, men kanske du har ett grymt recept liggande!

Kommentera här: