vad ska jag köpa till mig själv i julklapp?

sååååå skönt att det äntligen är klart...vårt sovrum nu invigt, underbart, känns toppen, 6 månader tog det men nu äntligen, supernöjd! Ingen snö än och det är 3 december...ifjol vid denna tiden hade vi en meters drivor....tråkigt med regn och rusk, svårt att få till julfeelingen....Men iallafall har jag börjat med julklapparna, och ja ja jag vet jag köper på tok för mycket julklappar åt allt och alla men jag älskar att ge paket...det är som mumma för själen att få ge! Jag funderar vad jag ska köpa till mig sjölv för julklapp, jag brukar göra det så även jag får nån klapp, :-) Kanska nått skönhetskitt eller något finplagg, en handväska eller skor...jo just det jag behöver ju vinterstövlar( enligt min man behöver jag inga då min skogarderob rinner över) Men jag vill ha knähöga vinter stövlar i år och det har jag inga,,,,eller jo fast de är fel färg:-) nåja,det ordnar sig nog.

Kommentera här: